Muschiulet de berbecut parfumat cu salvie si rozmarin, legume la gratar si salata colorata


Muschiulet de berbecut parfumat cu salvie si rozmarin, legume la gratar si salata colorata

355 kcal/portie: 22,6 g proteine; 25,9 g lipide; 8 g carbohidrati; 3,1 g fibre.






22 septembrie 2018, Bucuresti, 28°C. Gradina este inca plina de flori, iarba verde, plantele aromatice la fel, asa ca m-am gandit ca pentru pranz este tocmai potrivit un gratar de muschiulet de berbecut, legume la gratar si o salata colorata.

Muschiuletul de berbecut l-am marinat cu plante aromatice culese din gradina, salvie si rozmarin. Dintre legume am ales vinete lungi „Long Purple” si dovlecei. Am asortat totul cu o  salata Chef (salata endivia, frisee, sfecla rosie si seminte de dovleac), stropita cu ulei de masline extravirgin si suc de lamaie.
Pentru legume am folosit o vinegreta de Aceto Balsamico di Modena I.G.P., ulei de masline extravirgin si cimbru.

Ce inseamna I.G.P.?
I.G.P., D.O.P., S.T.G. sunt indicatori ai programelor de certificare europeana care atesta calitatea anumitor produse alimentare, originea ingredientelor folosite in reteta de preparare si metodologia de preparare.

I.G.P.  inseamna „Indicatie Geografica Protejata”. I.G.P. este o certificare mai permisiva decat D.O.P. („Denumire de Origine Protejata”), care garanteaza doar reteta traditionala de preparare, materia prima si mana de lucru putand proveni din afara regiunii de origine a acelui produs.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Salata Picante cu telemea light de vaca si seminte de susan negru

Antricot de manzat la gratar acompaniat de broccoli si sparanghel

Legume si fructe