Salata Ceviche


Salata Ceviche

328 kcal/portie: 27,2 g proteine; 19,2 g lipide; 11,5 g carbohidrati; 2,9 g fibre.



In calatoria din Peru de acum cativa ani, am mancat cu mare placere o salata specifica Americii de Sud si anume Ceviche. Pentru ca mi-am dorit sa repet aceasta experienta gustativa exceptionala, am cumparat de la un supermarket ton rosu proaspat.

Am taiat tonul rosu in felii subtiri si mici si l-am marinat cu suc proaspat de lamaie, ardei iute tocat marunt si ceapa rosie. Am pastrat vasul cu acest amestec la frigider pentru o ora si jumatate. Intre timp, intr-un bol am adaugat felii de rosii, ardei iute taiat marunt, patrunjel, ceapa verde, ceapa rosie si ulei de masline extravirgin si apoi doar tonul marinat. Va asigur, rezultatul este exceptional.
Salata Ceviche poate fi consumata ca atare sau ca fel principal, acompaniata de cartof dulce copt sau fiert sau porumb fiert. In loc de frunze de patrunjel, daca va place, puteti folosi frunze de coriandru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Salata Picante cu telemea light de vaca si seminte de susan negru

Antricot de manzat la gratar acompaniat de broccoli si sparanghel

Legume si fructe